piątek, 2 września 2016

♣Nie zwykły Duet♣14♣

♣Rozdział:14♣
Czy to...

*Lory*
Po użyciu kropli mineły 3 godziny.Zawędrowałam sama chyba do ogrodu bo wiał wiatr i był zapach kwiayów.
Szłam z podniesionymi rękami przed siebie. Kilkanaście kroków później potknęłam się o kamień i wylondowałam w grządce kolczastych róż.
-Ał!-Syknęłam z bólu i wstałam ostrożnie z tych róż.
-No nie źle-Usłyszałam czyjś głos przed sobą.
-Lindo-san, to ty?-Zapytałam niepewnie obolała.
-Eh...tak...chodź...-Wziąłmnie delikatnie i ostrorznie za rękę-...musimy wyciągnąć te kolce i wyjąć płatki róż z włosów-Mówiąc ostatnie zdanie zdją jeden płatek z mych włosów.Pomugł mi wyjść i prowadził mnie w stronę która była spory kawałek od pośadłości.
-Usiądź-Kazał a ja usiadłam razem z nim na chłodnej trawie.Zaczoł wyjmować kolcę.Kiedy wyją kolec z mojego policzka poczułam że coś powoli płynie pomojej tważy.Zrobiłam wystraszoną minkę.
-To nic...-Mówiąc to zlizując krew z mojego policzka.
-...ten błąd to raczej błogoslławieństwo-Wyją reszte kolców i płatków z mojego ciała i skury.
-Skończone!-Uświadomił mnie.
-Dziękuję i przepraszam za to-Zaczerwieniłam się.
-Nie musisz-Odpowiedział bez uczuć.
-Lindo-san...czy powinnam nigdy się nie narodzić?-Spytałam.
*Futto-"Lindo"*
Czemu ona to powiedziała bez sensu.Pomogłem jej bo nie wiedziała że to ja, mała ,głupiutka,dziewczyna z niej.
-Czemu o to pytasz?-Spytałem próbując ukryć zdziwienie
-Dla Futto Lizy i ja mogłybyśmy nie istnieć-A więc chodzi o to.
-Zrozum go jego ojciec zakochał się w kimś innym niż jego matka i dotego będzie miał przyrodnie rodzeństwo...Pewnie Nie było mu łatwo-Broniłem sam siebie.
*Lory*
-Mimo to...jestem słaba!-Zacisnęłam zemby i dłonie.
-Lory?
-Chcę być silna i nie zależna ale...-Urwałam.
-Ale?-Spytał.
-Nie potrafie!-Uśmiechnełam się do góry w niebo.Nagle przytulił mnie mocno.
-Nie powstrzymój się,wyżuć z siebie cały żal i smutek-Powiedział kładąc swą dłoń na mojej głowię przyciskając do ramienia.
-Ja...ja...-Zaczeła trząść mi się warga
-Aaaaa....aaaaa!-Zaczęłam ryczeć w jego ramie.
-Przepraszam-Szepną pod nosem tak że nie słyszałam tego.

2 komentarze:

☆ Show Time ☆ 歌 2

Czytać jak zaczną grać! Czasy liceum Mikoto już będąc na pierwszym roku w liceum zaczęła zwracać uwagę wielu chłopaków z ich szkoły.Hiy...