czwartek, 8 września 2016

♣Nie zwykły Duet♣17♣

Rozdział:17
Tłumacz się!
*Amini*
-Więc o co chodzi?-Spytał zaciekawiony Seri.
-Czekajcie-Zamroziłam drzwi na kość.I odwróciłam się w stronę chłopaków.
-Muszę wam o czymś powiedzieć...odrodziłam się jako anioł z demonicznymi oczami i...za 5 dni zniknę...na zawsze-Powiedziałam im prawdę że kiedy zniknę.
-Co,czemu?!-Chłopcy byli wściekli na moje słowa.
-Co się później z tobą stanie?-Spytał Futto, marszcząc brwi.
-Moje ciało zamieni się w świetlisty pył i nie mogę odrodzić się na nowo,NIGDY...czyli to jest moje ostatnie krótkie wcielenie-Objaśniłam poważnie, stanowczo i bez uczuć.
-Czemu jesteś przy tym taka spokojna?!-Dopytał mnie Kaoru.
-Tak jest już kolej rzeczy, to moje 100 wcielenie a po 100 wcieleniu dusza znika na zawsze w niebie lub w piekle, nic na to nie poradzicie-Przyznałam mając kamienną twarz.
-Aha-Schylili głowy. Widać ich smutek a najbardziej Futto. Podeszłam i stanęłam na przeciw niego.
-Futto Eden!-Kazałam mu się wyprostować zrobił to zdezorientowany. Objęłam go najmocniej jak potrafiłam.
-Wiem co myślisz i to że zmarłam to nie przez ciebie, to był wypadek-Pocieszałam go. Poczułam jak jego łzy wsiąkają w mój strój. Uśmiechnęłam się nie win nie pod nosem i zaraz go puściłam i gdy miałam już odwołać lód to on się stopił a drzwi się otworzyły ukazując rozłoszczoną siostrę.
-Amini...CO TU SIĘ WYPRAWIA?!-Zapytała z furją.
-Nic!-Odpowiedziałam-Lepiej chodzmy powalczyć moje moce są inne- Puściłam jej oczko.Chwile po tym byłyśmy w sali do walki...

1 komentarz:

  1. Czemu!?Dla czego tylko 5 dni!?To nie fair!Tak czy siak czekam na następne 😘

    OdpowiedzUsuń

☆ Show Time ☆ 歌 2

Czytać jak zaczną grać! Czasy liceum Mikoto już będąc na pierwszym roku w liceum zaczęła zwracać uwagę wielu chłopaków z ich szkoły.Hiy...