czwartek, 1 września 2016

♣Nie zwykły Duet♣13♣

♣Rozdział: 13♣
LIZY!?
*Lory*
Yamada sprawdzała moje oczy.Zero reakcji.
-No i jak to wygląda?-Spytał Shu.
-To tym czasowe...powinna zarzyć te krople do oczu-Oświadczyła i możliwe że dała im te krople.Ktoś podniusł moją głowę do góry i podał mi krople do oczu.
-Widzisz?-Spytał Kaoru.
-Nie-Stwierdziłam rozczarowana.
-Powinna od zyskać wzrok za 5-7 godzin-Poinformowała i wyszła z pośadłości zostawiając kartkę i leki na stolę.
-To tym czasowa ślepota-Stwierdził Kaoru.
-Tak,ale puki co musimy cię pilnować żebyś nie zrobiła sobie krzywdy-Zasugerował Seri.
-A pro po gdzie jest Lizzy?-Spytałam nieco zmartwiona.
-Jest z bliźniakami nad rzeką-Odpowiedział Yoshi.
-Okej,zaopiekuje się tobą...
-Ja!-Wtrącił się opcy głos.
-Ty,Lindo?-Powiedziali zdziwieni przybrani bracia.
-Jestem aniołem i mogę się zająć Lory-Przekonywał mnie
-Anioł zemsty tak w gwości w złości-Skomętowała wstając z miejsca.
-Ivu i ty Lindo będziecie sprawować nad nią piecze-Zakomunikował najstarszy z nas Seri.
*Lizzy*
Weszłam do rezydencji z bliźniakami.Seri poinformował mnie co się takiego działo z Lory i nie mogłam uwieżyć w to co słyszę.Natychmiast pobiegłam do pokoju mojej siostrzyczki w końcu jest dla mnie najważniejsza.
-LORY!-Wpadłam do jej pokoju.Zauważyłam że siedziała na łóżku.
-AH!-Podbiegłam doniej przytulając ją mocno do siebie i nie wypuszczając z moich zatroskanych objęć.
-LORY...LORY...-Wybuchnełam lekkim płaczem.
-Lizzy?-Moja siostra była lekko zdezoriętowana mną.
-Jestem już jestem siostrzyczko moja!-Teraz naprawde płakałam.
-Lizzy...LIZZY!-Ona cicho pochlipywała. Ale oddała uścisk.
-To minie za 5-7 godzin, prawda?-Spytałam od suwając się od niej i wstałam jak poparzona przed nią.
-Zdaje się że tak-Powiedziała niepewnie.
-Lizy?-Do jej pokoju wszedł Lindo.
-Pilnuj mojej siostry-Wyszłam z pokoju kierując się do lasu.





2 komentarze:

☆ Show Time ☆ 歌 2

Czytać jak zaczną grać! Czasy liceum Mikoto już będąc na pierwszym roku w liceum zaczęła zwracać uwagę wielu chłopaków z ich szkoły.Hiy...