wtorek, 30 sierpnia 2016

♣Nie zwykły Duet♣12♣

♣Rozdział:12♣
Te uczucię!
*Lory*
Wszyscy byli znudzeni.Prucz tego chłopcy spierali się kto usiądzie obok mnie.Ostatecznie wygrali Haruka i Yoshi.
-Więc, razem z Lizzy zastanawiałyśmy jaką macie pracę-Poprosiłam aby mi wyjaśnili ich wyjazd.
-To nic takiego-Odpowiedział Yoshi kładąc swoją głowę na moim lewym ramieniu.
-Jesteśmy idolami, no wiesz głupie stroje,występy oraz muzyka-Opowiedział mi trochę Hikaru.
-Oo..fajnie-Ten mój entuzjazm.
-Dla nie których.-Zwrócił się do mnie Hikaru.
-Aha-Tylko tyle powiedziałam.Zaczeły mnie boleć oczy,przetarłam je ręką.
-Lory?
-Amm...-Gdy otwożyłam oczy kompletnie nic nie widziałam,jak przez mgłe.
-Nic Ci nie jest?-Usłyszałam czyjś głos.
-Kto to powiedział?Nic nie widzę-Stwierdziłam spanikowana.
-Co!?-Czułam że ktoś jest przedemną.
-Ty nie widzisz jak macham moją ręką przed twoimi oczami?!-Spytał jakiś znany mi głos.
-Nie,nie widzę...to ty Seri?!-Spytałam spanikowana całą tą sytułacją.
-Tak
-Seri,spójrz na jej oczy-Usłyszałam głos po mojej lewej stronie głowy.
-Są mgliste-Stwierdził.
-Boje się-Powiedziałam przerażona.
-Nie bój się jesteśmy przy tobie-Przytulono mnie z obu stron.
-Yoshi, Haruka...Dziękuję-Podziękowałam im z całego serca.
-Zawiadomie Bóstwo,ono powinno coś wiedzieć-Oświadczył.Mimo to i tak ciągle miałam myśli pełne obaw.Po 30 minutach.W rezydencji zjawiło się domniemane bóstwo i asystent.
-Więc co się wydażyło?-Spytało Bóstwo,po głosie to była raczej kobieta.Yoshi i Haruka od suneli się odemnie.
-Nic nie widzę-Poinformowałam ją.
-Rozumiem,nazywam się Yamada a to mój syn oraz asystend,Isaki




2 komentarze:

☆ Show Time ☆ 歌 2

Czytać jak zaczną grać! Czasy liceum Mikoto już będąc na pierwszym roku w liceum zaczęła zwracać uwagę wielu chłopaków z ich szkoły.Hiy...