wtorek, 23 sierpnia 2016

♣Nie zwykły Duet♣2♣


♣Rozdział:2♣
Moje życie w wielkiej willi!

*Vitti *
-Niechto!-Wkużałam się przewalając rzeczy w mojej szufladzie.Szukałam mojej wiśniowej pomatki do ust.Do mojego pokoju wparował mój młodszy brat Seri.
-A ty czego tu chcesz gnomie?!-Zapytałam z pogardą.
-Szukasz tego?-Spojżałam na rudzielca z błękitnymi  oczami.Trzymał w ręce mój wiśniowy błyszczyk.
-Oddawaj to krasnalu!-Zaczełam biegać po całej willi za nim.W końcu wpadliśmy do gabinetu mamy i taty.
-Mamo,ten krasnal zabrał mi mój błyszczyk!-Poskarżyłam się na niego.
-To kara za zajmowanie łazienki przez godzine!-Powiedział wystawiając język.
-Ty!..
-Dość!Cały czas się kłucicię!Seri oddaj jej błyszczyk i chodzi za mną-Rozkazała mu mama.
-Ha!
-Lalka!
-Oszty!
-Dosyć!-I wyszli a ja zostałam sama w gabinecie.Postanowiłam trochę poszperać.Rachunki,faktury,akty oraz papiery adopcyjne
Co papiery adopcyjne?!Wziełam je i z tego co przeczytałam tak naprawdę nazywam się Lory i mam siostrę bliźniaczkę co nazywa się Lizzy.Lizzy mieszka w niewielkim domu i adoptowała ją rodzina Nakame.Zaskoczenie i szok oraz złość.Musze poznać moją siostrę.Schowałam papiery adopcyjne pod koszulkę
i w tym momęcie drzwi od gabinetu się otwożyły.
-Uświadomiłam Seriemu że dopuki remontujemy łazienkę to dzielicie się jego łazienką...a i twój błyszczyk-Powiedziała mama dając mi do ronk tę  rzecz.
-Masz racje,dzięki mamo-Szybko wziełam błyszczyk i jeszcze szybciej wybiegłam z gabinetu.Biegłam w stronę swojego pokoju.🌹💄Schowałam papiery adopcyjne pod dywanem i tak nikt tam nie sprząta.Muszę znaleźdź siostre.A ten grzdyl goszko pożałuje zabrania mi mojej własności.Pomalowałam sobie usta tym błyszczkiem.Jutro muszę odebrać Dogiego od weterynarza.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

☆ Show Time ☆ 歌 2

Czytać jak zaczną grać! Czasy liceum Mikoto już będąc na pierwszym roku w liceum zaczęła zwracać uwagę wielu chłopaków z ich szkoły.Hiy...